• Geri dön

  • 2.621 Görüntülenme

  • 201 Haber

  • 3.964 İşletme görüntülenme


TRENDYOL YENİ FİLMLERİYLE #GELECEKKADINLARIN DİYOR!

Kadınların işgücüne katılımını önemseyen ve iş ortaklarının teknolojiyle işlerini büyütmelerine destek olan Trendyol, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nü iş ortağı kadınlarla hazırladığı filmleriyle kutluyor. Trendyol #GelecekKadınların mottosuyla yayınladığı filmlerle tüm kadınlara ilham vermeyi amaçlıyor.

Türkiye ve MENA bölgesinin en büyük ve en hızlı büyüyen e-ticaret platformu Trendyol, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nü iş ortağı kadınlarla hazırladığı filmleriyle kutluyor. Kadınların iş gücüne katılımını destekleyen Trendyol, hayallerinin peşinden koşan kadınların teknoloji gücüyle yanında durmaya devam ediyor.

Trendyol, Kadınlar Günü’ne özel hazırladığı yeni filmlerinde 5 girişimci kadının başarı öyküsünü anlatıyor. Filmler, bir marka yaratma hayaliyle yola çıkan ve bugün tüm Türkiye’ye ürünlerini satan kadınların gerçek hikayelerini konu ediyor. Her bir kadının kendi serüvenini anlattığı filmlerle Trendyol’un mesajı ise: “Hayaliyle ve cesaretiyle geleceğe güç katan kadınların yanındayız.”

“Yaygınlaşmak için e-ticaret olmazsa olmaz”
Kadınları bir araya getirerek kendi markasını kuran Aycan Ercengiz, "Pamukova'da tekstil fabrikasında mühendis olarak çalışırken 24 yaşında kendimi fabrika müdürü olarak buldum. O dönem patronum azmimi görüp, müdür olmamı istedi. Nasıl yapacağım diye düşünürken de beni destekledi. Fabrikamızda yüzlerce kadın çalışıyordu. Ben de o muhteşem ekibin başındaydım. O günleri kafamın bir kenarına koydum. Hayatta başarılı olmak için yanımda böyle güçlü kadınlar olması gerektiğini anladım. Yıllar geçti ve kendi markamı yaratmaya karar verdim. Yaygınlaşmak için e-ticaretin olmazsa olmaz olduğunu biliyorduk. Markamızı kurduğumuz gibi Trendyol ile anlaştık. Markamız hızla büyüdü, bugün atölyelerimizde 24 saat çalışıyoruz. Türkiye’nin dört bir yanından binlerce sipariş alıyoruz. Her gün birinin, bir ihtiyacını karşılıyoruz" dedi.

“Bilgisayar kullanmayı bilmiyordum, şimdi tüm Türkiye’ye satış yapıyorum”
Kendisine ve hayallerine güvenerek markasını kurduğunu belirten Deniz Eyüboğlu ise hikayesini şöyle anlattı: “Uzun yıllardır tekstil işindeyim. Tedarikçilik, toptancılık yapıyordum ama hayalim bu değildi. Kendi markamı yaratmak istiyordum. Kendime ve hayal gücüme güvendim ve markamı kurdum. Sonra hemen Trendyol’la anlaştım. Markamın hikayesi de o zaman başladı. Türkiye’nin her yerinden siparişler alıyorduk. O dönem 3 kişiydik, siparişleri yetiştirmek için binlerce ürün katlardık. Bugün 40 kişilik bir aileyiz. İnsanların üzerinde kendi ürünlerimi gördüğümde çok mutlu oluyorum. Bilgisayar kullanmayı bilmiyordum, şimdi bilgisayardan tüm Türkiye’ye satış yapıyorum. Ben kendime inandım ve başardım” dedi.

“Trendyol ile tüm Türkiye vitrinime bakıyor”
Küçük bir odada başlayıp bugün tüm Türkiye’ye satış yapan bir markaya dönüştüklerini anlatan Pelin Giydiren "Ben kendimi bildim bileli takı yapmak istiyordum. Bir sabah uyandım ve bugün o gün dedim. Doğruca Eminönü'ne gittim ve boncuklarımı aldım. Annemin evindeki odamda, takılarımı yapıp satmaya başladım. Kısa bir süre sonra Trendyol’la anlaştım. Zamanla siparişlerim de satışlarım da artmaya başladı. Böylelikle odaya sığmaz oldum. O gün marka olduğumu anladım. Eşimde işinden ayrıldı ve bana destek oldu. Bugün Türkiye’nin her yerinden siparişler alıyoruz. Eğer bir mağaza açmış olsaydım, sadece oradan geçenler görecekti ama Trendyol ile tüm Türkiye vitrinime bakıyor. İlk başladığımda bir odada tek başıma takılarımı tasarlıyordum. Şimdi takılarımı 120 kadınla beraber yapıyorum. Kadınlar cesur olsun, çünkü gelecek cesurları sever” şeklinde konuştu.

“Hayalimin peşinden koştum, ayakkabı markamı kurdum”
15 yaşından beri kendi markamı yaratmak istiyorum diyen Şiyar Ayca, "Bir fabrika gördüğümde gelecekte benim de fabrikam olacak derdim. Bu hayali kurduğumda Urfa’dan İstanbul’a yeni gelmiştik. Bir birikimim ya da destek alabileceğim kimse yoktu ama hayalim vardı. Eşimle markamızı kurduk ve gece gündüz durmadan çalıştık. Trendyol’un desteğiyle de büyüdük ve yaygınlaştık. Adeta Türkiye'nin her yerine mağaza açmış gibi olduk. Bugün 150 kişilik ekibimizle günde 5-6 bin ayakkabı üretiyoruz. 81 vilayete bizim ayakkabılarımızı satıyoruz" dedi.

“Yurt dışına açılmayı hedefliyoruz”
Küçük bir girişimciyken bugün yurt dışına açılmayı planlayan bir marka haline geldiklerini belirten Zehra Aksöyek, "Yıllar boyunca başka markalar için danışmanlık verdim. Sonra eşime neden kendi markamızı yaratmıyoruz? dedim. Onun da katılımıyla ilk adımımızı attık, fatura kesmeye kadar her şeyi biz yapıyorduk. Trendyol bizi hemen destekledi. Hatta ilk lansmanımızı Trendyol ile yaptık. Yine o yıllarda bir Efsane Günler zamanı 24 saat içinde Türkiye'nin her yerinden binin üzerinde sipariş aldık. Bir hafta boyunca, arkadaşlarımızla beraber siparişleri hazırladık. O zaman marka olduğumuzu anladık ve hemen ekibimizi kurduk. Bugün yurt dışına açılmayı hedefliyoruz" diye konuştu.

Habere Ait Görseller



Mesaj GönderKAPAT
İşletmeye mesajınızı iletin.
İPTAL