• Geri dön

  • 2.203 Görüntülenme

  • 204 Haber

  • 3.972 İşletme görüntülenme


Kurban Bayramı öncesi mutfak ürünlerinin satışları katlandı

Kurban Bayramı'na kısa bir süre kala hazırlıklar tamamlanmaya başladı. Trendyol'un mutfak grubundaki ürünler yoğun talep görürken kıyma makinesi satışları yüzde 268, derin dondurucu satışları yüzde 169 arttı. Trendyol’un satış verilerine göre servis ve sunum ürünleri, pratik mutfak gereçleri, kavanoz ve saklama kapları da sepetlerde en çok yer alan ürünler oldu.

Türkiye’nin Trendyol’u, Kurban Bayramı için ihtiyaç duyulan tüm ürünleri uygun fiyat, milyonlarca ürün ve geniş marka çeşitliliği ile müşterilerine sunuyor. Bayram hazırlıklarını Trendyol’dan sürdürenler mutfak grubundaki ürünlerin satışlarını katladı.

Trendyol'un verilerine göre bayram öncesi dönemde en çok tercih edilen ürünler yemek takımları, servis ve sunum ürünleri, pratik mutfak gereçleri, kavanoz ve saklama kapları, tepsiler, tavalar, derin dondurucu ve kıyma makineleri oldu.

Kıymasını evde kendisi hazırlamak isteyenler kıyma çekme makinelerine talebi artırdı. Kıyma çekme makinelerinin satışı geçen yıla göre yüzde 268 artış gösterdi. Aynı dönemde tava ve tencerelere yüzde 128, sofra grubunun önemli ürünlerinden yemek takımlarına yüzde 260 daha fazla talep geldi.

Saklama çözümleri öne çıktı
Yiyecekleri uzun süre taze bir şekilde saklayan derin dondurucuların yanı sıra kolay muhafaza etmeye yarayan buzdolabı poşetleri ve kilitli poşetlerin satışlarında da ciddi artış yaşandı. Derin dondurucuların satışları geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 169 arttı.

Bayramlıkların vazgeçilmezi elbise ve polo yaka t-shirt
Bayramlık kıyafetler de sepetlerin değişmeyen ürünleri arasında yer aldı. Kadınlar bayram için en çok elbise, bluz ve etek tercih ederken, erkekler t-shirt, sneaker, polo yaka t-shirt, gömlekleri sepetine ekledi. Kadın ve erkeklerin aksesuar tercihleri ise güneş gözlüğü ve saatten yana oldu.

Habere Ait Görseller



Mesaj GönderKAPAT
İşletmeye mesajınızı iletin.
İPTAL