• Geri dön

  • 1.002 Görüntülenme

  • 79 Haber

  • 1.442 İşletme görüntülenme


Globalde kayıtlı 10 milyonuncu müşterisini genel merkezinde ağırlayan Colin’s Yönetim Kurulu Üyesi ve İcra Kurulu Başkanı Yavuz Eroğlu “Dünya çapında saygın bir marka olmamızı müşteri deneyiminde gösterdiğimiz başarıya ve CRM’e yaptığımız yatırımlara borçluyuz” dedi.

Türkiye’nin jean odaklı öncü global moda markası COLIN’S, Globalde tamamen dijital süreçler ile kayıtlı 10 milyonuncu müşterisine ulaşarak hazır giyim sektöründe önemli bir Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) başarısına imza attı.

Dünyanın 39 ülkesinde yaklaşık 600 mağazasıyla geçen yıl 130 milyondan fazla ziyaretçi ağırlayan ve 5 milyonu denim olmak üzere toplam 24 milyon ürünün satışını gerçekleştiren Colin’s, kayıtlı müşterilerinin sayısını Eylül ayında 10 milyona çıkardı. 10 milyonuncu müşteri olan 18 yaşındaki Azra Korur’u genel merkezinde ağırlayan Colin’s çalışanları, bu güzel sürprizin anısına kendisine IPhone13 cep telefonu armağan etti.

Colin’s Yönetim Kurulu Üyesi ve İcra Kurulu Başkanı Yavuz Eroğlu, Colin’s ürünlerinin yurt dışında markalaşması ve dünya pazarında aranır olması için müşterilerin ihtiyaç ve beklentilerini doğru belirleyip, müşteri memnuniyetini sürekli kılmak gerektiğini belirterek “Sürekli olarak müşteri verilerini toplayıp, bu verileri analiz ederek, iş ve ürün sonuçlarımızı iyileştiriyoruz. Dünya çapında saygın bir marka olmamızın en önemli nedenleri arasında CRM’e yaptığımız yatırım ve müşteri deneyimini sürekli iyileştirme çabalarımız yer almaktadır” dedi.

Hazır giyim ve moda perakendesinde artan rekabet koşullarından dolayı, müşteri odaklı çalışmanın büyük önemli kazandığının altını çizen Eroğlu, günümüzde müşteri beklentilerinin yükseldiğini, bilinçli müşterinin kendi tercihlerinin dikkate alınmasını istediğini söyleyerek şöyle konuştu:

“Colin’s olarak Rusya’da en bilinen üç jean markasından biriyiz, Belarus’un en sevilen ve gençler tarafından tercih edilen jean markasıyız, Ukrayna’da 4 sene üst üste en iyi giyim markası seçildik. Bütün bunları sağlamak için müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmamız gerekiyor.

Jean odaklı moda ürünleriyle gençlerin ve kendini genç hisseden herkesin hayattan daha fazla keyif almalarını sağlamayı hedefliyoruz. Hedef kitlemizle ilgili verilerin toplanması, depolanması, saklanması ve değerlendirilmesi modern pazarlama anlayışımızın da temelini oluşturuyor. Gençlere yönelik bir marka olarak teknolojiyi pazarlama alanında da tam anlamıyla kullanmayı önemli görüyor ve teknolojinin sunduğu imkanlardan sonuna kadar yararlanıyoruz.”

Habere Ait Görseller



Mesaj GönderKAPAT
İşletmeye mesajınızı iletin.
İPTAL