• Geri dön

  • 2.723 Görüntülenme

  • 585 Haber

  • 1.932 İşletme görüntülenme


PİVONY'NİN YAPAY ZEKA TABANLI MÜŞTERİNİN SESİ ANALİTİK PLATFORMU, VODAFONE TÜRKİYE’NİN MÜŞTERİ DENEYİMİNİ EN ÜST SEVİYEYE TAŞIYACAK

Pivony "Müşterim Ne Diyor" programı için Vodafone Türkiye ile işbirliği yaptığını duyurdu. Müşterilerin motivasyonlarını anlayarak en iyi müşteri deneyimi sunmayı hedefleyen program için iş birliğine gittiklerini belirten Pivony'nin Kurucu Ortağı ve CEO'su Emre Çalışır “Pivony’nin sunduğu yapay zeka ve platform özellikleri, Vodafone Türkiye’nin büyüme stratejilerine değer katacak ve müşterilerinin memnuniyet oranlarını artırmaya yardımcı olacaktır" dedi.

2020 yılında Tüketici Zekası Girişimi olarak kurulan Pivony, dünyanın en büyük telekom ve teknoloji sağlayıcı şirketlerinden olan Vodafone ile ortaklığa gittiğini duyurdu. Yapay zekâ destekli platformu aracılığıyla Pivony, Vodafone’un çevrimiçi/çevrimdışı olarak çoklu kanallardaki müşteri görüşlerinden içgörüler edinmesini sağlayacak. İki şirket arasındaki ortaklık ile Pivony'nin self servis yapay zeka destekli platformu Vodafone'un tüm çalışanlarına sunulacak.

Pivony ile yapılan işbirliğini değerlendiren Vodafone Türkiye Müşteri ve Kullanıcı Deneyimi Tasarımı Direktörü Hande Kozlu, “Müşterilerimizle tüm etkileşimlerimizde içten, çözüm odaklı ve destekleyici bir yaklaşımla, onların güvenilir yol arkadaşları olmayı hedefliyoruz. Müşterilerimizin severek kullandığı bir marka olmak için uğraşıyor; ihtiyaçlarını güzel deneyimler yaşatarak karşılamak, hayatlarını kolaylaştırmak ve güvenlerini kazanmak, birlikte güzel bir geleceği mümkün kılmak için çalışıyoruz. Daha iyi bir deneyimi mümkün kılmak için tüm çalışanlarımızın yeterli yetkinliklere sahip olmasına çok önem veriyoruz. Pivony ile yaptığımız işbirliğinin de mutlu müşteriler yaratma konusunda şirketimize önemli kazanımlar sağlayacağına inanıyoruz. Vodafone olarak, müşteri odaklı inisiyatiflerle müşteri deneyimini artırmaya devam edeceğiz” dedi.

“Tüketici alışkanlarının ve deneyimlerinin çok hızlı değişim gösterdiği bir dünyada yaşıyoruz. Yapılan yeni bir araştırmaya göre, tüketicilerin markalarla ilgili 40’tan fazla kanal üzerinden görüş bildirdiklerini görüyoruz. Geliştirdiğimiz teknoloji ve sağladığımız platform ile birlikte, markaların müşterileriyle aralarında oluşabilecek empati boşluğunu minimuma indirebilmelerini hedefliyoruz. Yapay Zeka’nın bir alanı olan Doğal Dil İşleme ve Anlama’ya yaptığımız yatırım sayesinde tüketiciyi anlamayı dijitalleştiriyoruz” diyerek girişimin misyonuna dair açıklamalarda bulunan Pivony Kurucu Ortağı ve CEO'su Emre Çalışır, sözlerine şunları ekledi: “Vodafone Türkiye ile iş ortaklığımızın başlamış olmasından heyecan ve mutluluk duyuyorum. Vodafone, Pivony ile değişen müşteri ihtiyaçlarını ortaya çıkarırken, alacağı hızlı aksiyonlarla müşteri odaklılıkta lider olmaya devam edecek."

Habere Ait Görseller



Mesaj GönderKAPAT
İşletmeye mesajınızı iletin.
İPTAL