• Geri dön

  • 3.330 Görüntülenme

  • 580 Haber

  • 1.930 İşletme görüntülenme


Vodafone, sunduğu çözümlerle işletmelerin normalleşme sürecine uyumunu kolaylaştırıyor. Türkiye’de evlere servisin öncüsü Domino’s, Tedarik Zinciri Merkezleri’nde çalışanlarının sosyal mesafesini korumak ve koronavirüs riskini en aza indirmek için Vodafone Business’ın Çalışan Mesafe Takip çözümünü seçti. Bu çözümle; bir çalışanın Covid pozitif çıkması durumunda geriye dönük raporlardan ilgili çalışanın güvenli mesafeyi ihlal ettiği çalışanlar tespit edilebiliyor ve test yaptırılabiliyor. Böylece diğer çalışanların sağlığı korunurken müşterilerin de güvenliği sağlanıyor.

Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyetlerini sürdüren Vodafone, işletmelere verimlilik ve tasarruf imkanı sunan çözümlerinin yanı sıra pandemi sürecinde sosyal mesafeyi koruyan çözümleriyle de destek veriyor. Türkiye’de evlere servisin öncüsü Domino’s, müşterilerinin ve çalışanlarının sağlığını korumak ve koronavirüs riskini en aza indirmek etmek için Tedarik Zinciri Merkezleri’nde Vodafone Business’ın Çalışan Mesafe Takip çözümünü tercih etti.

Domino’s, Çalışan Mesafe Takip çözümüyle Tedarik Zinciri Merkezleri’ndeki tüm iş süreçlerinde çalışanlarının sosyal mesafeyi korumasını sağlıyor. Çalışanların mesafesi, belirlenen eşiğin altına inerse üzerlerindeki kartlara uyarı gönderiliyor. Bir çalışanın Covid pozitif çıkması durumunda geriye dönük raporlardan ilgili çalışanın temas ettiği çalışanlar tespit edilebiliyor ve test yaptırılabiliyor. Bu sayede tüm çalışanların sağlığı korunurken, müşterilerin de güvenliği sağlanmış oluyor.

Meltem Bakiler Şahin: İşletmelerin odağında sağlık ve güvenlik var
Çalışanların ve müşterilerin sağlığının önümüzdeki dönemde de işletmeler için en öncelikli konu olacağını belirten Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, şöyle devam etti:
“Pandemi sürecinde üretimden pazarlamaya tüm sektörlerde işletmeler bir yandan iş süreçlerinin sürekliliğini sağlarken bir yandan da çalışanları ve müşterilerinin sağlığını korumaya odaklandı. Çalışan Mesafe Takip çözümümüz, Türkiye’de uygulanan ilk çözümlerden biri. Domino’s da çalışanlarının farkındalığını artırmak ve sosyal mesafelerini korumak için Çalışan Mesafe Takip çözümümüzü seçti. Domino’s, bu çözümümüz sayesinde sosyal mesafe ihlallerini önlemek için anlık analiz ve raporlama alabiliyor ve olası bir yayılma riskini önleyebiliyor. Ayrıca müşteriler için de koronavirüs riskini minimize ederken marka imajının zedelenmesini de önlüyor. Vodafone Business olarak müşterilerimizin ihtiyaçları doğrultusunda çözümler geliştirmeye ve uçtan uca dijitalleşmelerini sağlayacak hizmetler sunmaya devam edeceğiz.”

DP Eurasia Group CEO’su Aslan Saranga ise konuya ilişkin olarak şunları söyledi:
“Domino’s olarak pandemi sürecindeki önceliğimiz daima çalışanlarımız ve müşterilerimizin sağlığı oldu. Bu vizyonla Covid-19 sürecinin başından itibaren son derece proaktif bir strateji izleyerek, henüz izolasyon zorunluluğu başlamadan çok önce önlemlerimizi aldık. Tüm çalışanlarımız Covid-19’dan korunma konusunda kapsamlı eğitimler aldılar. Gerek şirket içi ilişkilerimizde, gerekse müşterilerimize hizmet sunarken sosyal mesafeyi gözetmeye büyük önem verdik. Sektörümüzde öncü olan Temassız Teslimat ve Araca Temassız Teslimat gibi hizmetlerimizi, bu vizyonla geliştirdik. Bugün Vodafone Türkiye ile gerçekleştirdiğimiz iş birliğiyle, önlemlerimizi daha da ileri seviyeye taşıyor, sağlık, hijyen ve güvenlik tedbirlerimizi an be an güçlendirmeyi sürdürüyoruz. ‘Pizza satan teknoloji firması’ kimliğimizle Çalışan Mesafe Takip sistemini uygulamaya alan ilk marka olmaktan da ayrı bir gurur duyuyoruz. Her zaman olduğu gibi teknoloji ve inovasyona sürekli yatırım yapmaya, bu yolla müşterilerimizin Domino’s’tan iç huzuruyla hizmet almalarına devam edeceğiz.”

Erken uyarı ile kontrol sağlıyor
Vodafone Business’ın sunduğu Çalışan Mesafe Takip çözümü, çalışanların birbirleriyle olan mesafelerini anlık olarak tespit ederek sosyal mesafe kurallarına uyulmasını sağlıyor. Vaka olması durumunda etkilenen çalışan veya çalışanların hızlıca tespit edilerek önlem alınmasına yardımcı oluyor. Vodafone Business, ayrıca Red Kontrol çatısı altında işletmelere farklı sağlık ve güvenlik çözümleri de sunuyor. Bu çerçevede sunulan "Verimli İş Takibi Yönetimi" ile iş güvenliğine katkı sağlanıyor.Verimli İş Takibi Yönetimi çözümü, bir çalışanın bir süre hareketsiz kaldığını tespit ediyorsa sesli uyarı veriyor. Çalışanlardan birinin düşmesi durumunda belirlenen kişilere alarm gönderilerek hızlı müdahale edilmesini sağlıyor. Acil durum butonu ile firma çalışanlarının acil bir durumda destek almasını sağlıyor.

Habere Ait Görseller



Mesaj GönderKAPAT
İşletmeye mesajınızı iletin.
İPTAL