• Geri dön

  • 749 Görüntülenme

  • 94 Haber

  • 31 İşletme görüntülenme


Bir markanın başarısının kilit unsurunun müşteri memnuniyeti olduğunu sık sık belirten Tepe Home Genel Müdürü Levent Çapan, “Mağazadaki satış danışmanlarımız, çağrı merkezi ekibimiz ve satış sonrası hizmet bölümümüzle müşterilerimize her zaman destek vermeye hazırız dedi. Yıllardır daha iyisini nasıl yapabiliriz çabasıyla müşterilerine değer yaratmak için çalıştıklarını belirten Çapan, kaliteli ürünlerimiz, satışın her aşamasında müşterilerimize kolaylık sağlayan uygulamalarımız ve çözüm odaklı bakış açımızla tüketicimizin her zaman yanındayız.” ifadelerinde bulundu.

Ürünün Kalitesi Önemli

Bir müşterinin memnuniyetini sağlamak için önceliğin ürün kalitesi olduğunu belirten Çapan, “Müşteri her zaman parasının karşılığını almak ister. Kaliteye doğru fiyata sahip olma ayrıcalığını müşterilerimize sağlamak Tepe Home mağazalarında öncelikli amacımız. Kalite; müşterinin marka ile iletişiminin başladığı andan satın aldığı ürünün kullanım ömrünün bittiği ana kadar süren bir yolculuktur. Dolayısıyla kalite sadece satılan ürün değil, aynı zamanda markanın sunduğu hizmettir. Biz Tepe Home olarak tasarım ve Ar-Ge süreci tamamlanan prototip ürünler seri üretime alınmadan önce dayanıklılık, denge, güvenlik ve ömür testlerini laboratuvar ortamında ulusal standartlara uygun olarak yürütüyoruz. Kalite standartlarımıza uymayan hiçbir ürünü üretime almıyoruz. Ama ürünlerimizle de yetinmiyor, tüm birimlerimizle birlikte müşterilerimize en kaliteli hizmeti sunmak için gelişmeye ve farklılaşmaya devam ediyoruz.” şeklinde konuştu.

Hizmet Kalitesi Her Şeyi Değiştirebilir

Hizmet kalitesinin de en az ürün kalitesi kadar önemli olduğunu belirten Tepe Home Genel Müdürü, “Bir markanın kalite algısının oluşmasında müşterinin yaşadığı alışveriş deneyiminin etkisi yadsınamaz. Çağrı merkezinin sunduğu hizmetten, satış danışmanlarının sunduğu hizmete; mağazanın yerleşiminden, web sitesinin kullanım kolaylığına kadar marka ile buluşulan her temas noktası müşteri zihninde bütünsel bir kalite algısı yaratacaktır. Müşteriye alışveriş sırasında ne kadar kolaylık sağlanırsa ve bu süreçten ne kadar keyif alırsa, memnuniyet de o zaman yüksek olacağı gibi ürünü satın aldıktan sonra da aynı ilgi ve kaliteli hizmet anlayışı sürdürülebilir olmalıdır. Biz Tepe Home olarak çözüm odaklı bakış açımız ve saygı temelli iletişimimizle her zaman ulaşılabilir olarak, müşterimizi anlayarak, ürünlerimizin her zaman arkasında duruyoruz. Dolayısıyla müşterilerimiz bizi sadece ürün kalitemiz için değil; aynı zamanda alışveriş deneyimini kolaylaştırıcı uygulamalarımız, her zaman ulaşılabilir, çözüm odaklı iletişimimiz ve satış sonrasındaki hizmetimizden dolayı seçiyor.” ifadelerinde bulundu.

Sürekli Gelişim ve Çözüm Odaklı Bakış Açısıyla Ek Değerler Yaratmak

Müşteri memnuniyetini sağlayabilmek için aynı zamanda ek değerler yaratmanın gerekli olduğunu belirten Levent Çapan, “Müşterinizi ne kadar iyi anlarsanız, onun için ek değerler yaratmanız o kadar kolay olacaktır. Tüketicinizin ürün beklentilerinden, alışverişi sırasında yaşadığı problemlere kadar her aşamanın detaylı ve çözüm odaklı olarak incelenmesi gerekir. İyileştirmeye açık alanları görmek ve yeni fikirlerle gelişmek, değişmek çok kıymetlidir. Teknolojinin hızla geliştiği günümüzde, özellikle müşteriye kolaylık sağlayacak uygulamalara da yatırım yapılmalıdır. Tepe Home olarak son birkaç yıldır yaptığımız geliştirmelerle müşterilerimizden oldukça olumlu geri dönüşler aldık. İnternet sitemizde müşterilerimizin sorularına anlık olarak cevap bulabileceği, istek ve taleplerini en hızlı şekilde çözüme ulaştırabileceğimiz çevrim içi destek uygulamamızı sunmaya başladık. En önemli yatırımlarımızda biri olan Müşteri Hizmetleri Yönetimi Yazılımı ile tüm müşterilerimize sunduğumuz satış öncesi ve satış sonrası hizmetlerimizde kaliteyi sürdürülebilir kılıyoruz. Müşterilerimizle kurduğumuz iletişimde de dijitalleşerek yeni nesil bir çağrı merkezi yazılımını uygulamaya aldık. Mobilya, tasarımlarımızın 3 boyutlu görsellerini web sitesinde yer alan ürün sayfalarına yükleyerek müşterilerimize, seçtikleri mobilyaları mobil cihazlarında yer alan kamera yardımı ile istedikleri alana konumlandırabildikleri artırılmış gerçeklik uygulamasını başlattık. Mağazalarımızda ve web sitemizde sunduğumuz ücretsiz mimari danışmanlık hizmetlerimizle, müşterilerimizin seçtikleri ürünleri dekore etmek istedikleri yaşam alanlarında 3 boyutlu ve gerçeğe çok yakın göstererek karar verme sürecine büyük kolaylık sunuyoruz. Müşterilerimizin alışveriş deneyimlerinin her aşamasında memnun olmaları adına yürüttüğümüz teknoloji odaklı yatırımlar ile hayatlarını kolaylaştırmayı amaçlıyor ve yeni projeler üretmeye devam ediyoruz.” dedi.

Habere Ait Görseller



Mesaj GönderKAPAT
İşletmeye mesajınızı iletin.
İPTAL