• Geri dön

  • 1.473 Görüntülenme

  • 196 Haber

  • 11.853 İşletme görüntülenme


Geçtiğimiz yıl internet mağazası üzerinden satışını gerçekleştirdiği klimaların 24 saat içinde nakliye ve montajını yaparak e-ticarete yepyeni bir soluk getiren iklimlendirme sektörünün yenilikçi markası Daikin, e-ticarette fark yaratmaya devam ediyor. Türkiye’de bugüne kadar denenmemiş olan bu eşsiz uygulamayla www.daikin.com.tr adresi üzerinden tüketicilere ulaşan Daikin, pandemi döneminde sağladığı avantajlarla tam not aldı. Online ajanda seçeneğinin hayata geçmesinin ardından sistemin otomatik olarak servis ve bayi belirleme özelliği de devreye girdi.

Yenilikçi ve çevreye duyarlı ürünleriyle iklimlendirme sektörünün liderliğini yapan Daikin, geçtiğimiz yıl internet mağazasından alışverişlerde bugüne kadar denenmemiş bir uygulamaya imza atarak yeni nesil e-ticaretin yolunu açmış ve sektörde fark yaratmıştı. Kendini yenilemeyi, sürdürülebilir çözümler üretmeyi ilke edinen Daikin, pandeminin de etkisiyle hız kazanan e-ticaret kanalında uygulamaya aldığı yeniliklerle tüketicilere büyük kolaylıklar sağlıyor.

Üstün teknolojisini internet mağazasıyla herkese ulaştırmayı hedefleyen Daikin, e-ticaret kanalında 2021 cirosunu 2020 yılına kıyasla yaklaşık %300 artırdı. Verilere göre www.daikin.com.tr adresi ise bir yıl içinde 3 milyon 812 bin sayfa ziyaret sayına ulaştı. Doğru havanın öneminin bir kez daha altının çizildiği pandemi günlerinde üstün kaliteli Daikin markalı hava temizleme cihazlarına tüketici büyük ilgi gösterdi.

Daikin Türkiye, online satın alma kanalına özel, Kaira sesonal split klimaları da ürün gamına ekledi. Bu cihazlar yeni nesil soğutucu akışkan R32 ile çalışmakta ve bu sayede daha çevreci ve daha verimli olma özelliği taşımaktadırlar. A++ seviyesinde soğutma performansı sunmasının yanı sıra cep telefonu ile uzaktan kontrol edilebilme özellikleri de bulunmaktadır.

Müşteri memnuniyetinin en üst düzeyde olduğu pazar yerlerine e-ticaret kanalını da ekleyen Daikin, internet sitesinde hayata geçirdiği yeni uygulamalarla tüketicisiyle olan iletişimini maksimum düzeye çıkarmayı hedefliyor. Bu amaçla online ajanda seçeneğini devreye alan Daikin, sistemin otomatik olarak servis ve bayi belirleme özelliğini de siteye kazandırdı.

Habere Ait Görseller



Mesaj GönderKAPAT
İşletmeye mesajınızı iletin.
İPTAL