• Geri dön

  • 1.269 Görüntülenme

  • 204 Haber

  • 113 İşletme görüntülenme


Dünyanın 1 numaralı saç bakım kremi* markası Pantene, marka elçisi Demet Özdemir ile Instagram canlı yayınında ‘Umutla Yarına Sohbetleri’ gerçekleştirdi. Migros iş birliği ve Elle Genel Yayın Yönetmeni Zeynep Üner moderatörlüğünde gerçekleşen yayında, Pantene ve Migros iş ortaklığı ile gerçekleştirilecek bağışın duyurusunu yapıldı. P&G’nin ‘Aynı Çatı Altında Umutla Yarına’ projesi kapsamında, Kızılay iş birliğiyle temel hijyen, sağlık ve kişisel bakım ürünlerinden oluşan, toplam 3 milyon lira değerinde Umut 2020 Hijyen Paketleri’nden on binlerce aileye gönderilecek. Bu bağış çerçevesinde Migros iş birliğiyle ihtiyaç sahibi 5000 aileye de bu paketlerden ulaştırılacak.

Tüm dünya olarak geçirdiğimiz bu zorlu süreçte yarınlara umutla bakabilmek için Pantene’in çatı markası P&G ‘Aynı Çatı Altında Umutla Yarına’ projesi kapsamında iş ortağı Migros ile ihtiyaç sahibi 5000 aileye Umut 2020 Hijyen Paketleri’nden ulaştıracak. Elle Genel Yayın Yönetmeni Zeynep Üner moderatörlüğünde gerçekleşen canlı yayında bu haberin duyurusu yapılarak Pantene marka elçisi Demet Özdemir ‘’Zor günlerden geçtiğimiz bu günlerde yarınlara umutla bakabilmek için birbirimize destek olmamız ve güç vermemiz çok önemli. Hepimiz aynı çatı altında yaşıyoruz ve umutlarımızı korudukça yarınlarımızı iyileştirebileceğimize inanıyorum. Marka elçisi olmaktan gurur duyduğum Pantene’in ve çatı markası P&G’nin böyle güzel projeler ile ihtiyaç sahibi ailelere yardım etmesinden dolayı çok mutluyum. Böyle dayanışmalar sayesinde umutla yarınlara ulaşabileceğimizden eminim.’’ dedi.

Bu dönemde motivasyonunu ve enerjisini nasıl güçlü tuttuğunda da bahseden Özdemir ‘’ Öncelikle her yeni güne sağlıklı bir şekilde uyandığım için şükrediyorum. Bu bana güne pozitif bir şekilde başlama gücü veriyor. Mutluluğun insanın kendisi ile başladığını düşünüyorum. Kendinden mutluysan içindeki gücü ve enerjiyi dışarıya yansıtabiliyorsun. Bu yüzden günlük rutinlerimi düzenli bir şekilde uygulamaya devam ettim. Kadın olmanın gücünübir kez daha anladım. Anne, iş kadını, eş gibi birçok modele aynı anda sahip oluyoruz. Fakat içimizdeki güç ile her daim ‘’Gün ne getirirse getirsin sen yaparsın!’’ diyerek hepsinin üstesinden gelebiliyoruz. Bu Pantene ailem ile sürdürdüğümüz iletişimimizin de çatısını oluşturuyor. Marka ile birbirimizi çok iyi anlıyoruz. Kadınların kendilerini daha iyi hissetmelerini sağlayarak içlerindeki gücü ortaya çıkartmaları ortak amacımız. Bu süreçte umudun da önemini konuştuk. Gerçekten umutlarımız bizi güçlü kılıyor. Ben de bu amacı kendi hayatımda da devam ettirerek motivasyonumu ve enerjimi her daim yüksek ve pozitif tutmaya çalışıyorum.’’ diye ekledi.

*Saç bakım kategorisindeki Nielsen satış bilgilerine dayanan P&G hesaplaması, Mayıs 2018-Nisan 2019

Habere Ait Görseller



Mesaj GönderKAPAT
İşletmeye mesajınızı iletin.
İPTAL