• Geri dön

  • 3.063 Görüntülenme

  • 339 Haber

  • 220 İşletme görüntülenme


Açılan düğün sezonu ve pandemide ertelenen düğünlerin plana alınmasıyla mobilyaya olan talep arttı. Mobilyadaki talebi değerlendiren Kelebek Mobilya Genel Müdür Yardımcısı Tolga Kaya, sektörün 2022 yılı düğün sezonunda geçen yıla oranla yüzde 50’den fazla talep artışı yaşadığını, talebin yılın sonuna kadar artarak devam edeceğini söyledi.

Düğün sezonunun açılmasıyla birlikte yeni yuva kuracaklar, beyaz eşya, ev tekstili, dekorasyon ve mobilya mağazalarına yöneldi. Bu yönelim mobilya sektörüne, yüzde 50’nin üzerine çıkan talep artışı olarak yansıdı. Düğün sezonunun mobilya sektörünün çarklarını hızlandırdığını dile getiren Kelebek Mobilya Genel Müdür Yardımcısı Tolga Kaya, “Geçtiğimiz yıllarda pandemi dolayısıyla ertelenen düğünler, hayatın normale dönmesiyle bu sene yapılmaya başlandı. “Üç, dört ay süren düğün sezonu yılın geneline yayıldı ve mobilyaya talep yüzde 50’nin üzerinde arttı. Yıl sonuna doğru bu talebin daha da artacağını öngörüyoruz” dedi.

“Dekorasyonda minimal tasarıma yönelim oldu”
Uzun süren pandeminin, alışveriş alışkanlıkları ve mobilya tercihlerinde etkisini hala sürdürdüğünü dile getiren Kaya, “Evde geçirilen zamanla doğru orantılı olarak ev içi düzenlemeler ve eve yapılan yatırım arttı. Dekorasyonda minimal tasarımlara yönelim oldu. Evde kaldığımız süre boyunca internet üzerinden yapılan alışverişler, yeniden mağazalara kaydı. İhtiyaçlar görselliğin önüne geçti ve mobilyada yeni nesil, çok fonksiyonlu ürünler ön plana çıktı. Fiyat ise her zaman olduğu gibi bu sezonda da alım kararını ve tercihleri doğrudan etkileyen büyük bir etken oldu. Bu dönemde kredi kartı ile alışveriş yapanlar hazır ve kurulabilir mobilyalara yönelirken, nakit alım yapanların toplu alışverişlere yöneldiğini gözlemledik. Renkte ise tercihler tamamen pastel tonlara kaydı” açıklamalarında bulundu.

“Mobilyalarımızı, çiftlerin ihtiyaç ve beklentileri doğrultusunda geliştirdik”
Kaya sözlerini şöyle tamamladı: “Bu yıl da Kelebek Mobilya olarak değişen trendler, çiftlerin ihtiyaç ve beklentileri doğrultusunda tasarım dilimizi belirledik. Yeni yuva kuracak çiftlerin ev konseptlerini ücretsiz mimari hizmetlerimizle destekledik. Marka olarak, yeni yuva kurarken kullanıcılarımızın yanında olduğumuzu göstermek adına birçok kampanya ve promosyona imza attık. Son kampanyamız da 87. yılımıza özel 87 kişiye 1,5 milyon TL’nin üzerinde 87 hediye kampanyası oldu.

Her 20 bin TL’lik alışveriş için ayrı bir katılım şansı
Kampanyaya katılan bir kişi çekilişle 1 adet 2022 model BMW 1.18i Sport Line otomobil, 30 kişi 10 bin TL değerinde Kelebek Mobilya hediye çeki kazanma fırsatı yakalayacak. Kampanya ile ayrıca 10 kişi 10 bin TL değerinde Ses Joy Tur Tatil çeki, 30 kişi 5 bin TL değerinde LOVA Yatak hediye çeki, 16 kişi ise 5 bin TL değerinde Teknosa hediye çeki kazanabilecek. Her 20 bin TL’lik alışveriş için ayrı bir katılım şansının elde edileceği kampanya 31 Ekim 2022 tarihine kadar devam edecek. Kampanya detaylarına www.kelebek.com adresinden ulaşabilirsiniz.

Kelebek Mobilya Hakkında: Türkiye'nin ilk panel mobilya ve mutfak üreticisi olan Kelebek, Cumhuriyet tarihinin en köklü sanayi kuruluşlarındandır. Kitlesel ve küresel bir marka olma hedefiyle Düzce’de 55 bin metrekare kapalı olmak üzere toplam 186 bin metrekarelik bir alanda üretimine devam eden kuruluş, bugün ürünlerini yurt içinde 200’ün üzerinde mağazada tüketicilerin beğenisine sunmakta, yaklaşık 30 ülkeye gerçekleştirdiği standart ve özel Kelebek ürünleri ihracatı ve yurtdışında yer alan konsept mağazalarıyla uluslararası pazarda da faaliyet göstermektedir.

Habere Ait Görseller



Mesaj GönderKAPAT
İşletmeye mesajınızı iletin.
İPTAL