• Geri dön

  • 796 Görüntülenme

  • 233 Haber

  • 998 İşletme görüntülenme


Türkiye’nin önde gelen elektrikli ev aletleri markası Arzum, bu yıl 20-23 Nisan tarihleri arasında The Truman Brewery Brick Lane London’da gerçekleştirilen The London Coffee Festival’e katıldı. Yedinci kez festivale katılan Arzum, OKKA standında yeni nesil ürünlerini tanıtırken, dünyanın dört bir yanından gelen kahveseverleri Türk kahvesi kültürü ile tanıştırdı.

Türk kahvesi kültürünü dünyaya yaymayı kendine misyon edinen ve ‘Dünyaya Türk kahvesini sevdiren marka: Arzum OKKA’ sloganıyla birbirinden farklı etkinlikler gerçekleştiren Arzum, yedinci kez The London Coffee Festival’e katıldı. Kahve süsleme sanatından kahve çekimine, kahveyi pişirmeden demleme teknikleri ve kahve makinesi seçimine kadar tüm etkinliklerin kahve özelinde planlandığı festivalde Arzum, standında OKKA ailesindeki Türk kahvesi makinelerini ve Ehlikeyf Semaver ürünlerini sergiledi. Arzum ayrıca kahveseverlere OKKA Rich Spin M’in karıştırıcılı cezvesi sayesinde hazırladığı Türk kahvesi, sütlü Türk kahvesi, sıcak çikolata, kakuleli Türk kahvesi gibi birbirinden farklı lezzetlerde ikramlarda bulundu.

Sürdürülebilirlik odağını The London Coffee Festival’de de koruyan Arzum OKKA, festival kapsamında Londra’da yaşayan Influencer Zeynep Gözübüyük ile zero waste (sıfır atık) akımı çerçevesinde keyifli bir etkinliğe imza attı. Ziyaretçilere zero waste’in önemi hakkında bilgiler veren Gözübüyük, kahve telvesi ve esansiyel yağların karışımıyla son derece basit ve pratik şekilde organik bir el peelingi hazırladı.

“Arzum ve Türk kahvesi neredeyse birlikte anılıyor”

Arzum Ticaretten Sorumlu Genel Müdürü Serhan Giray, “The London Coffee Festival’deki standımıza olan yoğun ilgiye baktığımızda, Arzum olarak Türk kahvesi kültürünü dünyaya yayma misyonumuzda oldukça fazla yol kat ettiğimizi bir kez daha gördük. Bugün özellikle yurt dışında Arzum ve Türk kahvesi neredeyse birlikte anılıyor. Bu başarının altında, kahve kültürümüzü dünyaya yayma adına uluslararası arenada imza attığımız ses getiren başarılı işler olduğunu çok iyi biliyoruz. Bugüne kadar bu kültürü daha fazla insana anlatmak adına birçok sponsorluğa imza attık, dünyanın önemli şehirlerinin en yoğun meydanlarına giydirmeler yaptık. Yine ‘Dünya Türk Kahvesi Günü’ için uluslararası arenada öncü çalışmalarda bulunduk. Dünyaca ünlü isimlerle, şeflerle iş birliği yaptık. Yurt içinde ve yurt dışında onlarca fuara katıldık. Birçok etkinlik ve organizasyon gerçekleştirdik, festivallere katıldık. Tüm fuar ve etkinliklerimizde olduğu gibi bu festivalin bizim için bir diğer önemi de ürünlerimizi yeni pazarlarda tanıtarak, global büyüme hedeflerimize bir adım daha yaklaşmış olmamız” şeklinde konuştu.

Habere Ait Görseller



Mesaj GönderKAPAT
İşletmeye mesajınızı iletin.
İPTAL