• Geri dön

  • 1.245 Görüntülenme

  • 350 Haber

  • 301 İşletme görüntülenme


Bosch Termoteknik Olarak Geleceği Şekillendirmeye Devam Ediyoruz!

Geleceğin ısıtma sistemleri vizyonuyla yola çıkarak sektörün gelişimi ve geleceğe hazırlanması için yatırımlar yapan Bosch Termoteknik, gelecek odaklı çözümler sunmaya devam ediyor.

Bosch Termoteknik Türkiye, Ortadoğu ve Kafkasya Satış Genel Müdürü Zafer Polat ve Pazarlama Direktörü Ali Aktaş Türkiye’nin En İyi Kombi Ustası Yarışması öncesinde basın mensuplarıyla bir araya geldi.

Polat, “Türkiye, Dünya’nın ısıtma, soğutma ve havalandırma sektörünün çok önemli bir unsurudur. 1,25 milyar avroluk pazar büyüklüğüne sahip Türkiye pazarı, uluslararası birçok firma için üretim üssü ve AR-GE merkezi konumundadır. Toplam pazarın önemli bir kısmını bireysel ısıtma – soğutma pazarı oluşturmaktadır. Kentsel dönüşüm, yeni gaz gelen bölgeler ve değişim pazarı etkisi ile sektörümüz gün geçtikçe büyümektedir. Ayrıca Türkiye, önümüzdeki 5 yıl içerisinde özellikle kombi pazarında Avrupa’nın 1 numaralı pazarı olabilecek potansiyele sahiptir.’’ diyerek sektör hakkında önemli bilgiler paylaştı.

Bosch Termoteknik’in başarılarından da bahseden Polat, ‘’Sektör ile birlikte firmamız da her yıl cirosunu artırarak büyümeye devam ediyor. Özellikle Bosch ve Buderus markalarımızla yoğuşmalı kombide pazar liderliğimizi devam ettiriyoruz. 25 yıldır kendi tasarladığı ve katma değeri yüksek ürünleriyle Türkiye ihracatına katkı sağlayan Manisa Fabrikamız ile Bosch Termoteknoloji fabrikaları arasında “En İyi Fabrika” ödülü aldık. 2018 yılı itibari ile Manisa fabrikamızda 8.000.000’uncu kombiyi üretirken, aynı zamanda üst üste 5. Kez en iyi AR-GE merkezi ve İklimlendirme Sanayi İhracat Sektör Lideri ödüllerini alarak başarılarımızı devam ettirdik.” şeklinde açıklamalarda bulundu.

Sektörün dönüşümünden bahseden Polat, “ Dünyanın tüm iş kollarında olduğu gibi, bizim sektörümüzde de dönüşüm kaçınılmaz. Dijitalleşme, bağlanabilirlik gibi trendler günümüzün en önemli odak noktaları. Biz de Bosch Termoteknik olarak bu dönüşüm sektördeki öncü firmalarından biriyiz. Araştırma & geliştirmeye ve ürünlerimizin dijitalleşmesine büyük bir önem veriyoruz. Bugüne kadar dünya genelinde 200.000'in üzerinde bağlanabilirlik ürünü sattık.
Sektörümüzdeki iş modelleri, tüketici alışkanlıkları ve ürün teknolojileri değişirken, hem bu değişimin öncüsü oluyoruz hem de iş ortaklarımızı ve ustalarımızı yeniliklerle beraber bu değişimin merkezine koyarak destekliyoruz.

Basın mensuplarıyla buluşmanın ardından gerçekleştirilen Türkiye’nin En İyi Kombi Ustası Yarışması hakkında bilgi veren Bosch Termoteknik Pazarlama Direktörü Ali Aktaş, “Türkiye’nin En İyi Kombi Ustası Yarışması’nı ilk kez 2017 yılında düzenledik. Bu yıl yarışmanın ikincisini Buderus markamızın sponsorluğunda gerçekleştiriyoruz. Amacımız iyi teknik bilgi ve ustalığı teşvik ederek kullanıcılarımıza hatasız ve iyi hizmet sağlamak ve müşteri memnuniyet oranımızı en üst seviyeye çıkarmaktır” dedi.

Yarışmanın etaplarından bahsettikten sonra sektörde ustalara yönelik yaptıkları faaliyetler hakkında bilgi veren Aktaş ‘’ Isıtma, soğutma ve havalandırma sektörünün lider şirketlerinden biri olan Bosch Termoteknik; ustalara yönelik sadakat kulüpleri, dijital ve web tabanlı uygulamaları hayata geçiriyor, sektörün geleceği ustalara yönelik sürdürülebilir projeler sunuyoruz. Ayrıca Bosch Termoteknik Akademi çatısı altında montaj hizmeti veren ve ürünlerimizin satışını gerçekleştiren tüm paydaşlarımızı eğitim ve donanımlarla güçlendirerek iyi ürünlerle birlikte iyi hizmet sunmayı da hedefliyoruz. Sadece günümüzü ustaları için değil, geleceğin ustaları için de Meslek liselerine destek olarak sektörümüzün gelişimine katkıda bulunuyoruz. ‘’ dedi.

Ustalarla WhatsApp dahil olmak üzere tüm sosyal platformlardan iletişim kurduklarını sözlerine ekleyen Aktaş, sosyal medyada yakaladıkları başarı ile ilgili “Sosyal medya bizim için son yıllarda iş ortaklarımıza ve müşterilerimize ulaşmak için kullandığımız en etkin yöntemlerden biri oldu. Sosyal medya aracılığıyla geleneksel pazarlama yöntemleri ile erişemediğimiz müşterilerimizle farklı içeriklerle ulaşma ve çift taraflı etkileşim imkanı yakaladık. Müşterilerimizin yorumlarını 7/24 gözlemleyebildiğimiz ve çözümleyebildiğimiz sosyal medya platformları bizi onlarla daha da yakınlaştırdı. Müşterilerimizden gelen talepleri onların ihtiyaçları doğrultusunda kişiye özel çözümler üreterek çözüyoruz ve müşteri odaklı yaklaşımımızla şirketimizin sosyal marka olma hedefine uygun hareket ediyoruz. Önümüzdeki dönemlerde sektörü geliştirmeye yönelik projelerimizi hayata geçirmeye devam edeceğiz” diyerek sözlerini sonlandırdı.

Habere Ait Görseller



Mesaj GönderKAPAT
İşletmeye mesajınızı iletin.
İPTAL