• Geri dön

  • 714 Görüntülenme

  • 351 Haber

  • 302 İşletme görüntülenme


Buderus Star Club, sektör paydaşları ile İşimin Geleceği Buluşmasıyla bir araya geldi.
Buderus Star Club Tanıtım Organizasyonu 26 Haziran 2018 Salı günü Doubletree by Hilton Topkapı‘da gerçekleştirildi. Buluşmada Buderus markası, ürün gamı ve Buderus Star Club ile ilgili birçok konu ele alınırken, dijital dönüşüm ve iş geliştirmeye yönelik bilgiler de paylaşıldı. Gala yemeği ardından Her Usta Bir Kahramandır konseptiyle ustaların günlük hayatımızdaki önemini vurgulayan skeç ve videolarla katılımcılar keyifli anlar yaşadı. 

Buderus Star Club bu sene “İşimin Geleceği Buluşmaları Konsepti” ile üyelerini dijitalleşen dünyaya hazırlamayı hedefliyor. Geçmişten günümüze değişen teknolojiler ve müşteri ihtiyacının vurgulandığı bu toplantılarda, üyelerin iş geliştirmede kullanabilecekleri dijital araçlar konusunda da bilgiler veriliyor. Buderus Star Club kapsamında yapılan buluşma 26 Haziran 2018 Salı günü gerçekleştirildi. Sektöre hizmet veren montaj firmalarının katıldığı buluşmada; Buderus markası, ürünleri ve Buderus Star Club ile ilgili birçok konu ele alındı.

DoubleTree by Hilton Topkapı otelde gerçekleştirilen buluşmaya yoğun ilgi gösteren Buderus Star Club üyeleri, Buderus yetkilileriyle bilgi alışverişinde bulunup sektördeki gelişmeler hakkında birebir görüşme fırsatı buldu

Her Usta Bir Kahramandır etkinliğiyle kombi ustalarımızla buluştuk

Isıtma, soğutma ve havalandırma sektörü için ustalarımızın sadece montaj yapan değil, aynı zamanda son kullanıcıya en kaliteli ve en doğru hizmet vermesini amaçladığımız marka temsilcileri olduğunun altını çizdiğimiz Her Usta Bir Kahramandır etkinliğinde Ufuk Özkan sunumuyla katılımcılarımızla keyifli vakit geçirdik. Buderus Star Club kapalı Facebook grubunda yapılan yarışmayla kahramanlık hikâyesini en etkili şekilde anlatan Star Club üyemiz ise sürpriz bir hediye kazandı.

Buderus’un uzmanlar için yarattığı ayrıcalıklı bir dünya: Buderus Star Club
Buderus Star Club, sektördeki uzmanlara, satış ve montaj yaptıkça star puan kazandıran, aynı zamanda üyelerine teknik eğitimler, teşvik seyahatler veiş geliştirmeye yönelik pek çok imkan sunan bir program. Buderus yetkili toptancı bayileriyle çalışan montajcı alt bayiler için geliştirilen bu sistem ile sektöre sunulan hizmet kalitesinin artırılması hedefleniyor. Buderus Star Club sistemiyle üyelere birçok avantaj ve ayrıcalığın yanında, profesyonelliklerini geliştiren ve destekleyen bir konsept sunuluyor.

Detaylı Bilgi İçin:
Aslı Sezer Özlen, Bosch Termoteknik Marka Yönetimi
0(216) 432 08 16, asli.sezer@tr.bosch.com
Nuray Sağlam, Bosch Türkiye Kurumsal İletişim
0(216) 432 01 32, nuray.saglam@tr.bosch.com


Bosch Termoteknik Hakkında
Bosch Termoteknik, enerji verimli ısıtma sistemleri ile sıcak su çözümlerinde Avrupa’nın lider tedarikçisidir. 2016 yılında yaklaşık 14.300 çalışan ile 3,3 milyar avroluk (Yüzde 68’i Almanya dışında) ciro gerçekleştirmiştir. Bosch Termoteknik, birçok güçlü uluslararası ve yerel markaya sahip olup; Avrupa, Amerika ve Asya ülkelerinde çeşitlendirilmiş ürün gamıyla üretim yapmaktadır.

Bosch Grubu, dünyanın önde gelen teknoloji ve servis tedarikçilerinden biridir. Dünya genelinde yaklaşık 402.000 çalışanıyla 2017 yılında 78,1 milyar avro satış gerçekleştirmiştir. Faaliyetleri dört sektöre ayrılmaktadır: Mobilite Çözümleri, Sanayi Teknolojileri, Dayanıklı Tüketim Malları ve Enerji ve Bina Teknolojileri. Bosch dünyanın önde gelen IoT şirketi olarak akıllı evler, akıllı şehirler, ağa bağlı mobilite ve endüstri için bağlantılı çözümler sunmaktadır. Sensör teknolojisi, yazılım ve hizmet alanlarındaki uzmanlığını ve kendi IoT bulutunu kullanarak müşterilerine farklı etki alanları genelinde ağa bağlı çözümleri tek bir kaynaktan sunabilmektedir. Bosch Grubunun stratejik amacı; ağa bağlı bir yaşam için çözümler üretmek, yenilikçi ve heyecan uyandıran çözümlerle dünya genelinde yaşam kalitesini yükseltmektir. Kısacası, Bosch ‘Yaşam için Teknoloji’ sunmaktadır.
Bosch Grubu Robert Bosch GmbH ve 60 ülkede 440 bağlı şirketiyle bölgesel şirketlerinden oluşmaktadır. Bosch’un global üretim, mühendislik ve satış ağı satış ve servis ortaklarıyla birlikte dünyanın hemen hemen tüm ülkelerinde varlık göstermektedir. Şirketin gelecekteki büyümesi yenilikçilikteki gücüne dayanmaktadır. Bosch dünya genelinde 125 merkezde 64.500 çalışanla araştırma ve geliştirme çabalarını sürdürmektedir.

Daha fazla bilgi almak için www.bosch.com, iot.bosch.com, www.bosch-presse.de, twitter.com/BoschPresse adreslerini ziyaret ediniz.

Buderus’un uzmanlar için yarattığı ayrıcalıklı bir dünya: Buderus Star Club
Buderus Star Club, sektördeki uzmanlara, satış ve montaj yaptıkça star puan kazandıran, aynı zamanda üyelerine teknik eğitimler, teşvik seyahatler veiş geliştirmeye yönelik pek çok imkan sunan bir program. Buderus yetkili toptancı bayileriyle çalışan montajcı alt bayiler için geliştirilen bu sistem ile sektöre sunulan hizmet kalitesinin artırılması hedefleniyor. Buderus Star Club sistemiyle üyelere birçok avantaj ve ayrıcalığın yanında, profesyonelliklerini geliştiren ve destekleyen bir konsept sunuluyor.

Bosch Termoteknik Hakkında
Bosch Termoteknik, enerji verimli ısıtma sistemleri ile sıcak su çözümlerinde Avrupa’nın lider tedarikçisidir. 2016 yılında yaklaşık 14.300 çalışan ile 3,3 milyar avroluk (Yüzde 68’i Almanya dışında) ciro gerçekleştirmiştir. Bosch Termoteknik, birçok güçlü uluslararası ve yerel markaya sahip olup; Avrupa, Amerika ve Asya ülkelerinde çeşitlendirilmiş ürün gamıyla üretim yapmaktadır.
Bosch Grubu, dünyanın önde gelen teknoloji ve servis tedarikçilerinden biridir. Dünya genelinde yaklaşık 402.000 çalışanıyla 2017 yılında 78,1 milyar avro satış gerçekleştirmiştir. Faaliyetleri dört sektöre ayrılmaktadır: Mobilite Çözümleri, Sanayi Teknolojileri, Dayanıklı Tüketim Malları ve Enerji ve Bina Teknolojileri. Bosch dünyanın önde gelen IoT şirketi olarak akıllı evler, akıllı şehirler, ağa bağlı mobilite ve endüstri için bağlantılı çözümler sunmaktadır. Sensör teknolojisi, yazılım ve hizmet alanlarındaki uzmanlığını ve kendi IoT bulutunu kullanarak müşterilerine farklı etki alanları genelinde ağa bağlı çözümleri tek bir kaynaktan sunabilmektedir. Bosch Grubunun stratejik amacı; ağa bağlı bir yaşam için çözümler üretmek, yenilikçi ve heyecan uyandıran çözümlerle dünya genelinde yaşam kalitesini yükseltmektir. Kısacası, Bosch ‘Yaşam için Teknoloji’ sunmaktadır.
Bosch Grubu Robert Bosch GmbH ve 60 ülkede 440 bağlı şirketiyle bölgesel şirketlerinden oluşmaktadır. Bosch’un global üretim, mühendislik ve satış ağı satış ve servis ortaklarıyla birlikte dünyanın hemen hemen tüm ülkelerinde varlık göstermektedir. Şirketin gelecekteki büyümesi yenilikçilikteki gücüne dayanmaktadır. Bosch dünya genelinde 125 merkezde 64.500 çalışanla araştırma ve geliştirme çabalarını sürdürmektedir.

Daha fazla bilgi almak için www.bosch.com, iot.bosch.com, www.bosch-presse.de, twitter.com/BoschPresse adreslerini ziyaret ediniz.

Habere Ait Görseller



Mesaj GönderKAPAT
İşletmeye mesajınızı iletin.
İPTAL