• Geri dön

  • 885 Görüntülenme

  • 352 Haber

  • 306 İşletme görüntülenme



Yeni global kampanyası “Like a Bosch” ile daha eğlenceli ve genç bir iletişim dili oluşturan Bosch Ev Aletleri, Türkiye iletişimi için de bu doğrultuda hareket ederek son dönemin en sevilen çiftlerinden Öykü Karayel ve Can Bonomo’yu kampanya yüzü olarak belirledi. Global slogan ise “Tam bi’ Bosch” olarak lokalize edildi.

Kampanyanın ilk filminde; Bosch i-DOS çamaşır makinesinin üstün özellikleri, Öykü Karayel ve Can Bonomo’nun mükemmel uyumu ve tabii Can Bonomo’nun seslendirdiği “Tam bi’ Bosch” şarkısıyla anlatılıyor.

Bosch i-DOS çamaşır makinesi; çamaşırın ağırlığı, türü ve kirlilik miktarına göre tam gerektiği kadar deterjan ve su kullanıyor. Üstelik her yıkamada 10 litre su, %38 deterjan ve enerji tasarrufu sağlayarak Bosch Ev Aletleri’nin duyarlılığını gözler önüne seriyor.

Medina Turgul DDB’nin kreatif süreçlerini üstlendiği filmin yönetmen koltuğunda Walky Talky oturuyor.

Sorumlu marka kimliği ile sahiplendiği ‘evde eşit iş paylaşımı’ yolculuğunda evin tüm bireylerinin tam anlamıyla hayatı bölüştükleri bir dünyaya eşlik eden Bosch Ev Aletleri, yeni kampanyasında da bu mesajı vermeyi unutmuyor. Herkesin rahatça kullanabilmesi için tasarlanan üstün teknolojileriyle, evlerde eşit iş paylaşımına katkı sağlamaya ve yaşam kalitesini artırmaya devam ediyor.

Habere Ait Görseller



Mesaj GönderKAPAT
İşletmeye mesajınızı iletin.
İPTAL