• Geri dön

  • 2.127 Görüntülenme

  • 507 Haber

  • 765 İşletme görüntülenme


Dijitalleşmenin hız kazandığı bu dönemde müşteri deneyimi her geçen gün daha da ön plana çıkarken, FLO teknoloji yatırımları ile adından sıkça söz ettiriyor. Çok kanallı bir alışveriş platformu olarak müşterilerine temas ettiği her noktada en iyi hizmeti vermeyi amaçlayan FLO yeni projesi ile alışveriş deneyimini farklı bir boyuta taşıyor. FLO Dijital projesi ile artık mağaza ve e-ticaret kanalları bütünleşiyor, inovatif bir alışveriş deneyimi doğuyor.

Müşterilerine daha iyi bir alışveriş deneyimi sunarken, aynı zamanda mağaza çalışanlarının işlerini daha kolay ve verimli bir şekilde yürütmeleri fikrinden yola çıkarak tasarlanan FLO Dijital ile alışverişte yepyeni bir dönem başlıyor. FLO’nun iç yazılım ekibi tarafından tasarlanıp geliştirilen FLO Dijital; tüm FLO, In Street ve Nine West mağazalarında kullanılan mobil bir uygulama. Bu uygulama sayesinde FLO bünyesinde yer alan 600’ün üzerindeki mağaza ve yine FLO’nun bünyesinde hizmet veren e-ticaret kanallarının stokları satış danışmanlarının cebine sığıyor. Böylece alışveriş deneyimi mağaza stoklarının sınırlarını aşıyor.

Geleneksel perakendede satış kaybı ile sonuçlanan senaryolar FLO Dijital ile kazanca ve müşteri memnuniyetine dönüşüyor

Pilot uygulamalarının ardından tüm Türkiye’ye yaygınlaştırılan FLO Dijital ile mağaza çalışanları; müşterilerinin alışverişi sırasında mağazasının stoğunda o anda bulunmayan ürünler için sanal sepet oluşturabiliyor. İstenilen renkte ve numaradaki ayakkabıların satışı sanal sepet üzerinden anlık olarak gerçekleştirilebiliyor. Üstelik mağaza çalışanları FLO Dijital üzerinden; diğer tüm mağazaların ve e-ticaret kanallarının stoklarına erişebildiği için müşteriler, mağaza ve e-ticaret depolarının metrekareleri ile sınırlı kalmadan çok geniş bir ürün yelpazesi arasından istediği ürüne ulaşabiliyor. Satın alınan ürün kargo ile en kısa sürede tüketiciye ulaştırılıyor. Böylece satış kaybı önleniyor, müşteriler ise istediği ürüne hızlı bir şekilde sahip olabiliyor.

FLO Dijital satış sonrası süreçlerde de etkin rol oynuyor. Günümüzde iade ve değişim süreçlerinde yaşanan deneyim, tüketicilerin bir sonraki alışveriş tercihlerinde belirleyici olduğu biliniyor. Tercih edilen ürünün hızlıca müşterinin evine kadar ulaştırılmasını sağlayan FLO Dijital ile iade ve arızalı ürün inceleme işlemleri de pratik ve hızlı bir şekilde yapılıyor. İncelenmesi için tüketiciler tarafından mağazalara getirilen ürün FLO Dijital modüllerindeki yapay zeka destekli fonksiyonlar çalıştırılarak iade kararı verilecekse müşteri mağazadan ayrılmadan yapılmasına olanak sağlıyor. Böylece FLO Dijital ile hem keyifli ve hızlı bir şekilde alışveriş yapılırken, hem de iade ve değişim süreçlerine en hızlı şekilde çözüm bulunuyor.

Habere Ait Görseller



Mesaj GönderKAPAT
İşletmeye mesajınızı iletin.
İPTAL