• Geri dön

  • 2.169 Görüntülenme

  • 509 Haber

  • 765 İşletme görüntülenme


Türkiye ayakkabı sektörünün lokomotif gücü FLO, teknoloji odağında hayata geçirdiği dijital dönüşüm projeleriyle sektörde fark yaratıyor. Çok kanallı bir alışveriş platformu yapısıyla tüketicilere temas ettiği her noktada en iyi hizmeti vermeyi amaçlayan FLO, müşterilerine daha iyi bir alışveriş deneyimi sunarken, aynı zamanda mağaza çalışanlarının işlerini daha kolay ve verimli bir şekilde yürütmeleri fikrinden yola çıkarak tasarlanan FLO Dijital ile alışverişe yepyeni bir soluk getiriyor.

Mağaza ve e-ticaret kanalları stoklarındaki on binlerce ürün çeşidi FLO Dijitalde

FLO’nun iç yazılım ekibi tarafından tasarlanıp geliştirilen FLO Dijital; tüm FLO, In Street ve Nine West mağazalarında kullanılmaya başladı. Bu uygulama sayesinde mağazada görevli satış danışmanları, cep telefonlarına indirdiği FLO Dijital uygulaması aracılığıyla, FLO bünyesinde yer alan 600’ün üzerindeki mağaza ve yine FLO’nun bünyesinde hizmet veren e-ticaret kanallarının stoklarında bulunan on binlerce ürün çeşidini müşteriye alışverişi sırasında seçenek olarak sunuyor.

FLO Dijital hem müşteri memnuniyeti sağlıyor hem de satış kaybını önlüyor

FLO’nun omnichannel kaslarını güçlendirerek mağaza ve e-ticaret stoklarını tek bir orkestrasyon altında yönettiklerini belirten FLO Bilgi Teknolojileri ve Lojistik Genel Müdür Yardımcısı Burak Aktaş, FLO Dijital uygulaması hakkında şunları söyledi: “Perakende sektörünün dinamiklerini ve mağazaların dönüşen rolünü göz önünde bulundurarak online ve offline alışveriş kanalları arasındaki duvarları kaldırmaya karar verdik. Bunu tüm mağaza çalışanlarımızın cebine sığdırdığımız FLO Dijital adını verdiğimiz mobil uygulamamız üzerinden hayata geçirdik. Geleneksel perakende de bir tüketicinin seçenekleri gittiği mağazanın metrekaresi ile sınırlıydı. Bu sınırlardan kaynaklı olarak mağaza stoklarında müşteri istediği ürünün uygun bedenini, numarasını, rengini bulamadığında satış kaybı yaşanırdı. Bu perakende sektörü için kanayan bir yara idi. Ama biz FLO Dijital uygulamamız sayesinde bu kaybı önledik. Hatta mağazalarımızın cirolarını %10’a kadar yukarı çeken önemli sonuçlar elde ettik. Artık satış temsilcilerimiz FLO Dijital üzerinden oluşturduğu sanal sepet ile tüm mağazalarımızın ve e-ticaret depolarımızın stoklarından yararlanarak satışı gerçekleştirebiliyor ve ürünler müşterimizin adresine kargolanıyor. Instore ordering dediğimiz bu sistemle satış kaybını önlediğimiz gibi müşterimize de istediği ürünün satışını anlık olarak gerçekleştirip müşteri memnuniyetini yukarılara çekiyoruz. Ayrıca poşet taşımayı sevmeyen, ya da alışveriş sonrası sinemaya, kafeye gidecek olan müşterilerimiz ellerinde poşetlerle günlerine devam etmek istediklerinde mağazadan satın alıp kargo ile gönderim imkanı önemli bir tercih sebebi oluyor.”

FLO Dijital ile ilgili hazırlanan videoyu aşağıdaki linkten izeleyebilirsiniz:

Habere Ait Görseller



Mesaj GönderKAPAT
İşletmeye mesajınızı iletin.
İPTAL